فروشگاه لباس زنانه یاشار ، با هدف تقویت و ایجاد بستر برای دسترسی آسان تر تمامی افراد به جدیدترین و بهترین پوشاک در محیطی خلاق ، به همراه تلاش و اشتیاق همکاران مجموعه ، تاسیس شد . در ادامه با روند طراحی لوگو یاشار بیشتر آشنا می شویم
فروشگاه لباس زنانه یاشار
فروشگاه لباس زنانه یاشار ، با هدف تقویت و ایجاد بستر برای دسترسی آسان تر تمامی افراد به جدیدترین و بهترین پوشاک در محیطی خلاق ، به همراه تلاش و اشتیاق همکاران مجموعه ، تاسیس شد. فروشگاه لباس یاشار ، با تنوع بالا ، پاسخگوی نیاز هر سلیقه ، هر سن و موقعیت است.
کیفیت بالا و قیمت های منصفانه برگ برنده ی فروشگاه لباس زنانه یاشار نسبت به رقبای خود است
تیم آی دیزاین ، برای طراحی لوگوی فروشگاه لباس یاشار ، از نام فروشگاه ، به عنوان لوگو استفاده کرد .
استفاده از فونت متفاوت و خاص ، در کنار سادگی ، باعث ارتباط برقرار کردن راحت مخاطب با لوگوی این مجموعه شده است.
در طراحی لوگو ی یاشار ، از سبک لوگو تایپ برای طراحی استفاده شده است . در این سبک ، از کل نام تجاری ، در طراحی استفاده میشود.
مجموعه آی دیزاین ، در انتخاب رنگ برای این لوگو ، به حوزه فعالیت فروشگاه لباس یاشار رجوع کرده است. از آنجا که فروشگاه لباس یاشار ، متمرکز بر لباس زنانه است ، در نتیجه رنگ انتخابی میبایست با روحیه لطیف زنانه سازگار باشد.
انتخاب رنگ در توناژ صورتی ، انتخابی درست و در راستای فعالیت فروشگاه بود.
صورتی سرشار از حمایت و مهربانی است ، رنگی عاطفی با احساس احترام و قناعت.