تاریخ انجام 25 مهر 1396
وظیفه ما طراحی لوگو و هویت بصری
حوزه کاری کلینیک زیبایی

مجموعه کلینیک زیبایی دکتر حسامی – فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی – در زمینه ارائه خدمات زیبایی با روش های جراحی مانند جراحی بینی ، و بدون جراحی مانند لیفت صورت و ابرو و یا پیکر تراشی مثل برداشتن چربی های شکم و پهلو ، فعالیت میکند. کلینیک زیبایی دکتر حسامی از سال 1396 شروع به کار کرده است و در این مسیر موفقیت های بسیاری کسب کرده است .

کلینیک زیبایی دکتر حسامی

کلینیک زیبایی دکتر حسامی  فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی  در زمینه ارائه خدمات برای زیبایی شما با روش های جراحی و بدون جراحی و یا پیکر تراشی مانند برداشتن چربی پهلو و شکم ، فعالیت میکند .

 خدمات مجموعه کلینیک زیبایی دکتر حسامی :

1-    تزریق بوتاکس

2-    تزریق ژل

3-    تزریق چربی

4-    لیفت ابرو و صورت

5-    رینوپلاستی

6-    بلفاروپلاستی

7-    جراحی های جوان سازی گردن ، پیشانی و ...

8-    لیپوساکشن

9-    ابدومینوپلاستی

10- پروتز پستان

11- و...

 

مجموعه آی دیزاین و تیم طراحان ، با در نظر گرفتن حیطه کاری کارفرما و بریف کسب و کار ، لوگوی مناسب این برند را طراحی کرده است . در طراحی لوگو کلینیک زیبایی دکتر حسامی ، از فرم بدن استفاده شده است و با دید کلی ، فرم لوگو شبیه حرف اول "حسامی"  یعنی H میباشد .  درخواست کارفرما در این پروژه طراحی یک لوگوی مینیمال و مدرن بود . در نتیجه طراح این لوگو با ساده سازی و تحلیل کامل کسب و کار ، لوگو خواسته شده را در سبک لوگوی تصویری طراحی کرده و رضایت کامل مشتری را گرفته است .  

انتخاب رنگ : 

با توجه به حساس بودن زیبایی و زمینه کاری این کسب و کار ، طراح این لوگو از پالت رنگی سبز  که سلامتی و زیبایی را نشان میدهد ، رنگ آبی که حس قابل اعتماد بودن را به مشتری میرساند و  رنگ فروزه ای که نشان از الهام و آرامش است استفاده کرده است . لوگو به گونه ای طراحی شده است که مخاطب ، در اولین نگاه ، میتواند تشخیص دهد که این لوگو چه کسب و کاری را نشان میدهد . در واقع تمامی انتخاب های طراح ، هوشمندانه بوده و برای طراحی هر بخش پروژه کلینیک زیبایی دکتر حسامی ، وقت لازم گذاشته شده است .

به همراه طراحی لوگو ،  موشن گرافیک لوگو و ست اداری کلینیک نیز در مجموعه آی دیزاین طراحی شده است .

 

*  نظر مشتری در مورد عملکرد مجموعه آی دیزاین که در قالب چند سوال پرسیده شده است:

دلیل انتخاب مجموعه آی دیزاین :  طراحی ساده ، با مفهوم و زیبا و مناسب کارم

میزان رضایت شما از مجموعه : 9.5 از 10

کلینک زیبایی دکتر حسامی - آی دیزاین

 

به اشتراک گذاشتن این پروژه