تاریخ انجام 15 دی 1399
وظیفه ما طراحی لوگو - هویت بصری و طراحی سالن گاراژ
حوزه کاری بازسازی خودرو های کلاسیک

مجموعه میراکل گاراژ با بکارگیری از یک تیم متخصص و مجرب، به صورت حرفه اى در زمینه نوسازى و بازسازى انواع خودرو کلاسیک فعالیت مى کند

مجموعه میراکل گاراژ

مجموعه میراکل گاراژ با بکارگیری از یک تیم متخصص و مجرب، به صورت حرفه اى در زمینه نوسازى و بازسازى انواع خودرو کلاسیک فعالیت مى کند. از جمله خدمات این مجموعه عبارتند از:

-        بازسازی خودرو  -  مشاوره و اجرا بازسازی خودروهای کلاسیک

-        مکانیکی انواع خودرو  -  انجام کلیه خدمات صافکاری، نقاشی و مکانیکی انواع خودرو

-        خدمات خودرو  -  انجام کلیه خدمات خودروهای نیسان پیکاپ، رونیز، پاترول و کلیه خودروهای آفرود

-        ساخت سیستم اگزوز  -  طراحی و ساخت سیستم اگزوز و هدرز

در طراحی لوگو برند میراکل ، از سبک انتزاعی یا Abstract استفاده شده و سعی بر این شده که لوگو ، حیطه کسب و کار گاراژ را نشان دهد . طراح لوگو مجموعه آی دیزاین ، چرخه بازسازی و نوسازی و تعمیر را نشان داده است و با دقت زیاد ، میتوان حرف M را در لوگو دید .

مجموعه آی دیزاین ، با توجه به زمینه کسب و کار گاراژ ، پالت رنگی مناسب  این برند را انتخاب کرده است . رنگ قرمز نشان از استحکام و قدرت ، زرد نشانه خلاقیت ، آبی به معنی امنیت و در نهایت رنگ سرمه ای ، حس اعتماد کردن را به مخاطب میدهد . در طراحی لوگو و هویت بصری برند میراکل گاراژ ، سعی بر این بوده که تمامی مسائل مربوط به کسب و کار رعایت شود تا مخاطب در نگاه اول ، بتواند با برند ارتباط برقرار کند .

به علاوه  طراحی لوگو ، طراحی ست اداری و هویت بصری ، طراحی تی شرت و چاپ و طراحی سالن گاراژ نیز توسط مجموعه آی دیزاین انجام شده است . 

 

میراکل گاراژ - آی دیزاین

 

به اشتراک گذاشتن این پروژه